Morgen is het zover......

13 mei 2015 - Almelo, Nederland

Nog één nachtje slapen.......dat was vroeger spannend, maar als je inmiddels 50 bent ook! De tassen zijn gepakt en de fiets staat startklaar. Het "to do" lijstje is afgewerkt. De knuffel voor de eenzame nachten op mijn fiets gemaakt. Gekregen van Gerjan, gebruik ik tevens als mascotte. Het balhoofd plaatje " la Madonna ti protegga" gemonteerd. Zij gaat ons beschermen voor ongeluk, slecht weer en ander onheil. Laten we het hopen! Zie foto's. Rest mij alleen nog afscheid te nemen morgen, en iedereen alvast te bedanken voor jullie bemoedigende reacties.

Tot gauw.....

1. Timo Ridder:
    Let's rock!
  2. Eric en Anne:
    13 mei 2015
    He broer en Timo veel succes en plezier onderweg naar Rome. We volgen jullie blog
  3. Carla zijda:
    13 mei 2015
    nou spannend hoor ik kijk er naar uit om jullie reis verhalen te lezen geniet van de reis en gezond weer terugkomen
  4. Truus:
    Zet 'm op!!
  5. Munster:
    14 mei 2015
    Dag dan Riichard en Timo goede reis veel fetsplezier samen wij volgen jullie liefs
  6. Herman:
    Succes lets go!!
  7. Lidy Ridder:
    Knap hoor, SUCCES.
  8. Pa en ma:
    14 mei 2015
    beste Richard en Timo geniet er samen van,geen pech onderweg,en maak er samen een leuke fiets vacantie van lieve groetjes pa en ma
  9. Gerry:
    15 mei 2015
    Hoi Richard en Timo,
    We zijn heel benieuwd waar jullie inmiddels zijn. De Giro d'Italia was eergisteren vlakbij ons in Lucca! Wij zijn inmiddels in Zwitserland waar het altijd lijkt te regenen. Hopelijk treffen jullie het beter als jullie over de bergen gaan! Heel veel energie in de kuiten toegewenst en veel plezier! Groetjes van ons, Harry en Gerry