Nog één week

7 mei 2015 - Almelo, Nederland

Beste volgers,

Ben de dagen nu aan het aftellen. Na alle voorbereiding voor de reis die ik alleen zou gaan doen, ben ik 2 weken geleden aangenaam verrast door mijn 21 jarige neef Timo Ridder, die ik heb uitgenodigd om mee te fietsen, nu hij in de fase van zijn leven zit waar hij nu mooi tijd voor heeft. Met de spullen van zijn vader (ook een enthousiaste vakantiefietser) die ik al een paar jaar eerder aangestoken had, en bovenal belangrijkste, ook dezelfde fiets heeft, Avaghon met rohloff, is hij ook goed voorbereid en inmiddels al aan het trainen. Echt knap van je Timo,dat je de uitdaging aan gaat voor iemand die bij wijze van spreken, nooit verder dan van de kroeg naar huis heeft gefietst.

Hemelvaartsdag om 7 uur hebben we afgesproken (traditioneel dauwtrappen). Mijn "to do" lijstje wordt steeds kleiner, kleren zijn schoon, tassen ingepakt. Nog een paar dagen werken en dan is het zover, waar ik zolang naar uitgekeken heb. Afscheid nemen zal me wel zwaar vallen want bijna een maand van huis is niet niks. Gelukkig hebben we internet en telefoon, dat maakt veel goed.

Groeten en tot donderdag.

1. Jennie en Dick:
    7 mei 2015
    Wat leuk dat je iemand hebt waar je samen deze fietstocht mee kunt maken,veel succes
  2. Inge:
    7 mei 2015
    Ik verheug me erop om jullie te volgen.
    Als ik lees hoe je al met je verhaal begint, kan ik alleen maar benieuwd zijn naar de rest.
    Het is inderdaad bijna zover, hopen maar dat alles goed gaat.
  3. Bert Verwey:
    9 mei 2015
    Beste Richard, en Timo( collega )
    wij wensen jullie een, veilige, fantastische, en een mooie trip toe.
    en uiteraard, jouw vrouw veel sterkte de komende weken.
    Gr. Bert en Janny
  4. Truus:
    11 mei 2015
    Ik ga jullie ook volgen op jullie site. Ik ben de buurvrouw van Timo. Ik wens jullie vast een hele fijne reis! Het lijkt me fantastisch!!
  5. Gerry:
    12 mei 2015
    Hoi Richard,
    Vanuit een zeer zonnig Italië wensen we jou en Timo een fantastische fietstocht naar la bella Roma! Onze lievelingsstad!! Vandaag in Florence, alle highlights inmiddels gedaan. Het is een heerlijk en prachtig land. We hebben alle dagen prachtig weer. Iedere morgen begroet de zon ons met een strakblauwe lucht. De temperatuur is tussen de 25-30 graden! Heerlijk!! Ik zag dat het weekend in NL alweer regen is voorspeld. Fietsen jullie maar gauw naar het zonnige zuiden toe! Heel veel plezier en vooral heel veel genieten!!! Hartelijke groeten van ons, Harry & Gerry
  6. Gerrit wevers:
    Hallo richard en timo,
    Veel succes en we volgen jullie.
    gr.
    Gerrit en adri
  7. Jan hendrik Pongers:
    13 mei 2015
    Succes met de reis! Veulluh willuh!!
  8. Adri Wevers:
    Hallo Richard,
    Veel succes en plezier op weg naar Rome. Ook voor Timo.
    Adri
  9. Adri Wevers:
    Aangemeld
  10. Ronnie:
    13 mei 2015
    Top! En tot morgen. Ik ga je uitzwaaien!
  11. Herbert Bikker:
    13 mei 2015
    Ha Kiwi. Ik ga je morgen zien om 7 uur!
  12. Yasmin:
    Heel veel succes!
    Ik ga je blog bijhouden :)