Dag 6

19 mei 2015 - Gundelsheim, Duitsland

Dinsdag 19 mei

Hemsbach - Gundelsheim
Dagafstand 103km

Vanmorgen de eerste regenbui op onze tent gehad waar ik wakker van werd. Timo heeft weer veel gehoest en niet zo goed geslapen. Ontbijten konden we gelukkig al weer lekker buiten toen het opklaarde. Meteen bij de supermarkt iets voor het hoesten van Timo gekocht. Ook maar meteen iets voor de blaasjes op mijn onderlip gekocht. Op elke hoek van mijn mond zit er één nu. Hopen dat dit allemaal een beetje helpt. We rijden al vanaf gistermiddag dicht langs een heuvelrug. We noemen Hansie ( Reitsma) onze grote vriend, omdat hij de route er zo mooi langs stuurt. Heidelberg nog 25km wijst toch linksaf, en wij moeten rechtsaf! Met een kleine omweg zonder te klimmen, stuurt Hans ons zo Heidelberg binnen. Prachtige mooie plaats met een  oude burcht en mooie oude binnenstad. Hier volgt de route de Nechar rivier langs kleine leuke plaatsjes en romantische burchten. De eerste kuitenbijtertjes dienen zich al aan. Op en af gaat het verder naar Gundelsheim, waar we een camping treffen die niet al te schoon was en aan een drukke weg. Ook dat kun je soms treffen. Timo heeft het moeilijk en is dit natuurlijk ook niet gewend. We besluiten om na de rit van morgen een rustdag te nemen. Tenslotte fietsen we wel voor ons plezier.

1. Inge Ridder:
    21 mei 2015
    Gezellig geschreven. veel succes nog hoor. Groetjes inge