Dag 4

17 mei 2015 - Bacharach, Duitsland

Zondag 17 mei

Remagen - Bacharach
Dagafstand 97km
Opgestaan met een strak blauwe lucht. Dat beloofd een mooie dag. Alles weer ingepakt en we zitten meteen weer op de route. Op het fietspad langs de Rijn kom je heel veel fietsers met bepakking tegen. Blijkbaar is het een geliefde fietsroute. Met de fietspaden is het slecht gesteld hier. Vaak oversteken en dan aan de andere kant verder. Kleine steentjes of open gescheurd asfalt door de boomwortels, hobbels en bobbels. Maar soms ook prachtig asfalt en dan kun je opschieten. Het is druk vandaag op de fietsroute. Mooi weer en zondag natuurlijk.  In Koblenz wordt de route voor een groot gedeelte gebruikt voor een marathon. Met de GPS probeer ik ons er een beetje omheen te leiden. Toch belanden we weer op de route. Ineens zien we de finish boog. Oeps....dan maar door. We hadden aardig wat bekijks. S'middags het tempo maar een beetje opgeschroefd. Gelukkig hadden we mooie snelle fietspaden op het laatste deel. Vol in de wind bereiken we toch nog snelheden van ongeveer 22 á 23km. Timo zat mooi in mijn wiel en doet het fantastisch. Hij wordt met de dag sterker. Ik merk het zelf ook wel, dat ik beter in mijn ritme kom. Met een gemiddelde snelheid van 17,4km in 5.35 uur bereiken we Bacharach. We trakteren ons zelf op een heerlijke schnitzel mit pommes.

1. Vera:
    18 mei 2015
    Go daddy!!! Heerlijk om te lezen dat jullie zo goed gaan. Doe Timo een dikke knuffel, wat een topper. Ik denk aan jullie!
    Heeeeeeeeeeel veel kusjes
  2. Munster:
    18 mei 2015
    Mijn verhaal komt steeds niet over Richard misschien nu .Ik vind het geweldig mooi om het te lezen en de mooi foto's te zien Gr schoonmoeder.
  3. Inge:
    18 mei 2015
    Goed bezig mannen, wij doen het jullie niet na.
  4. Hennie en ineke:
    18 mei 2015
    hey richard en timo, we zijn een week weggeweest en lezen nu jullie verhalen, nou geweldig stoer hoor om zomaar even naar rome te fietsen, als wij nog zo jong waren gingen we ook mee, wel of niet met jullie toestemming ha, ha, ha,heel fijn dat jullie zulk mooi weer erbij hebben, ik ben wel een beetje jaloers hoor. we wensen jullie nog heel veel fietsplezier en hopen dat alles naar wens zal verlopen, hennie en ineke.
  5. Wim Beunk:
    19 mei 2015
    Geweldig heren wat jullie doen, ook leuk om te volgen.

Groet,
    Wim Beunk
  6. Munster:
    20 mei 2015
    Dag Richard en Timo Mooie foto's gezien en de dag begint weer voor jullie kilometers maken Het plaatje achterop de fiets helpt vast wel .Dag Richard en Timo.Gr je schoonouders.
  7. Regina:
    20 mei 2015
    Superrrrrr mannen ga zo door. En vooral veel genieten.