Dag 18 t/m 21

3 juni 2015 - Verona, Italië

Zondag 31 mei t/m Woensdag 3 juni
Rustdagen in Verona,

Ze zeggen aan alles komt een eind. Dat geld wel voor Verona waar we vier fantastische dagen samen hebben gehad. Veel gezien en beleefd in deze mooie oude stad met hun gastvrije inwoners. We zijn inmiddels al een bekend stel in deze buurt. Deze "bed en breakfast" zit midden in een volksbuurt en dan val je wel op met onze fietsen. Een hele behulpzame eigenaresse die veel voor ons doet. Mijn kleren worden op dit moment gewassen, dus straks gaat alles weer schoon en fris mee voor de laatste etappes. Ze gaat me morgenvroeg een lunchpakket klaarmaken voor onderweg, heeft ze me al beloofd. Wat een geweldig mens. Karin en ik voelen ons eigenlijk wel een beetje bezwaard, zoveel gastvrijheid. Ze vertelde vanmorgen van haar beperking met haar rug wat ze opgelopen heeft na een aanrijding door een auto op haar fiets. In de auto zag ik ook al bij hun een invalide kaart achter de ruit zitten. Dat wordt straks even een leuke verrassing halen voor haar. We gaan zometeen de fiets van Karin weer inleveren die we gehuurd hebben deze dagen, een terrasje pakken, en vanavond ons boeltje inpakken. Morgenvroeg ga ik samen met Augustino Karin wegbrengen naar de luchthaven waar ze om half acht in kan checken. Dan ga ik afscheid nemen en een foto maken van deze lieve mensen. Op naar Roma......

1. Gerko:
    3 juni 2015
    Ricard toppie ga zo door einde inzicht van prachtig avontuur
  2. Gerry:
    3 juni 2015
    Hallo Richard en Karin,
    Fijn dat jullie samen mooie dagen hebben gehad. Voor Karin een goede reis terug en voor jou Richard heel veel succes, plezier en veel genieten van la bella Italia! Op weg naar je eindbestemming: het prachtige Rome!!! Groetjes van ons, Harry en Gerry
  3. Karin:
    5 juni 2015
    Onvergetelijke dagen gehad in Verona nietwaar ? Ik moest je nogmaals de groeten doen van Augostino en Angela.
  4. Roely en Johan:
    5 juni 2015
    Wat super leuk om te lezen wat je, samen met Karin, de afgelopen dagen hebt ondernomen, top! Het concert in de Arena lijkt ons daarvan, behoudens je weerzien met Karin:-), het absolute hoogtepunt. Qua akoestiek moet het kippenvel geweest zijn. Nu nog even de laatste loodjes en dan mag je gerust zeggen dat je een TOP prestatie hebt neergezet. We hebben een vraagje: aanvankelijk was het de bedoeling dat je Karin in Rome zou ontmoeten, is dat vervroegd of hebt je Karin alvast op het vliegtuig naar Rome gezet om daar samen nog enkele dagen te genieten van het prachtige Rome? Als we deze reactie schrijven ben je alweer onderweg en kijken wij uit naar je verslag over deze dag. Hartelijke groeten en liefs vanaf (nog steeds) de Adriatische kust. De pensionada's (Pa, Ma, Johan en Roely)